De câte ori nu ai rămas mut de uimire după 10 secunde de spot publicitar care ți-a tăiat respirația? De unde izvorăște inspirația unui publicitar și care este balanța dintre talent și muncă de cercetare? Cum funcționează o agenție de publicitate și la ce servește, de fapt, ea?

Mi-a plăcut întotdeauna să spun multe în puține cuvinte și cred în forța creatoare a copiilor, în această lume tehnologizată.

Publicitatea este una din acele arte apărute la mijlocul secolului trecut, care știe să ia câte puțin din multe domenii – acesta este lucrul pe care copiii trebuie să îl deprindă, să fie capabili să realizeze conexiuni, să obțină maximul de creativitate din informațiile culese din jur. Și, mai ales, să cuteze. Unul din părinții creației publicitare, Leo Burnett, spunea: ”Dacă întinzi mâna spre stele, s-ar putea să nu prinzi nici una, dar, cu siguranță, nici nu ți se umple mâna de noroi”.

Exact despre asta este vorba!

12 întâlniri și o campanie publicitară realizată cu mânuțele noastre.

Număr maxim de copii: 8, cu vârsta cuprinsă între 8 și 13 ani.

Prețul întregului atelier - 450 lei.